Cel pracy: Projekt zakłada stworzenie gry, w której gracz będzie przemierzał losowo generowane lokacje pełne przeciwników, skarbów i wyzwań.
Założenia: Student wybierze odpowiednie technologie, takie jak Java i bazy danych, do realizacji celu pracy. Dodatkowo zostaną zaprojektowane mechanizmy umożliwiające dynamiczne dodawanie nowych przeciwników, umiejętności i poziomów poprzez edycję zawartości bazy danych.
Motywacja: Projekt pozwoli na rozwinięcie umiejętności w obszarze projektowania aplikacji oraz tworzenia elastycznych rozwiązań.
Opis tematu: Projekt obejmuje stworzenie gry w technologii Java, w której nowa zawartość, taka jak przeciwnicy, lokacje i umiejętności, będzie zarządzana poprzez bazę danych. Gracz będzie miał możliwość odkrywania nowych poziomów, rozwijania postaci oraz podejmowania wyzwań w każdej sesji rozgrywki. Silnik gry będzie oparty o aplikację webową, co umożliwi łatwy dostęp do rozgrywki z poziomu przeglądarki internetowej.
Spodziewane wyniki: Działająca gra przeglądarkowa z możliwością łatwego rozszerzania zawartości oraz silnik oparty o aplikacje webową umożliwiający dalszy rozwój projektu.
|