Cel pracy: Stworzenie systemów sterujących iluzją sztucznej inteligencji postaci wchodzących w interakcję z graczem wraz z nadrzędnym systemem zarządzającym rozgrywką, a następnie kompozycja w postać kompletnej gry komputerowej
Założenia: Wykorzystany zostanie język programowania C# (a co za tym idzie platforma .NET), silnik Unity, porgram do kreacji 3D: Blender, Adobe Photoshop, Audacity, Język HLSL (High Level Shader Language) lub Shader Graph, VFX Graph
Motywacja: Pogłębienie wiedzy z zakresu języka C# oraz silnika Unity. Stworzenie sztandarowego projektu dla własnego portfolio
Opis tematu: W ramach projektu stworzona będzie trójwymiarowa gra komputerowa z gatunku "Metroidvania" (Użytkownik przedostaje się do kolejnych części świata, a w międzyczasie pokonuje stojących mu na drodze adwersarzy. W trakcie rozgrywki bohater napotyka wiele przeszkód, które pokonuje robiąc postępy. Wzbogaca się przy tym o lepszy ekwipunek i umiejętności. Rozwój postaci jest jednym z kluczowych i najbardziej rozpoznawalnych aspektów gier tego gatunku). Gra prezentowała będzie środowisko z perspektywy 3 osoby oraz zawierała kompletny interfejs użytkownika.
Spodziewane wyniki: Kompletny produkt zgodny z założeniami
|