Cel pracy: Przeanalizować charakter i wymagania a następnie zaprojektować przekształtnikowy napęd jazdy mostu w suwnicy bramowej o określonych parametrach z możliwością płynnego nastawiania prędkości w zadanym zakresie
Założenia: Napęd przekształtnikowy z możliwością płynnego nastawiania prędkości obrotowej silnika .Napęd dwusilnikowy - praca współbieżna. Szczegółowe założenia i pełne techniczne dane wyjściowe do projektu zostaną podane później - studentowi realizującemu temat.
Motywacja:
Opis tematu: Projekt powinien zawierać : Obliczenia parametrów mechanicznych i elektrycznych napędu (momenty, czasy i prędkości) w czasie pracy dla różnych przypadków obciążenia, i założonego cyklu jazdy. Dobór silnika, dobór przekształtnika i transformatora, aparatury łączeniowej i innych elementów obwodu głównego Określenie warunków jakie powinien spełniać układ regulacji w tego typu napędzie zgodne z obowiązującymi normami. Założenia do projektu układu sterowania Model napędu i badania podstawowe symulacyjne (wariantowo) Obliczenia zrealizowane zgodne z aktualnymi normami branżowymi
Spodziewane wyniki:
|